وقت های خالی

کد آهنگ

امیدوارم این وبلاگ بتواند به شما برای گذراندن وقت های خالیتان به نحو احسن کمک کند.

تماس با ما
آخرین مطالب

تلفن همراه 5

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ق.ظ

عکسی خبری از HTC M8 (نسل جدید HTC One) به بیرون درز کرد                                                                                                   شایعات زیادی از اچ تی سی وان جدید شنیده‌ایم و مشخصات آن نیز بارها از این طرف و آن طرف شنیده شده است. تنها چیزی که باقی مانده عکس خبری این گوشی است که ندیده‌ایم که آن نیز منتشر شد.

 به گزارش ما، منبع خبری evleaks عکسی را منتشر کرده که ادعا می‌کند به نسل جدید HTC One تعلق دارد. بر طبق این عکس این گوشی در پشت خودش دو دوربین دارد، در تصویر رنگ طلایی گوشی نشان داده شده است که بر طبق شایعات رنگ‌های سفید و مشکی آن نیز وجود خواهند داشت.

به نظر شما این عکس متعلق به گوشی HTC One جدید که هنوز نام آن را نمی‌دانیم و همه تصور می کنند که نام آن M8 خواهد بود است؟ اگر نسل جدید پرچمدار اچ تی سی این شکل را داشته باشد شما آن را دوست دارید؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۲
محمد صدرا نوروزی

نظرات  (۲)

جواب سوال:آره دوست دارم.
پاسخ:
آره خوب منم دوستدارم ولی اچ تی سی هم مثل او نیاره اپل داره تکراری میزنه.
چرا نظر اون بنده خدا رو پاک کردی؟

پاسخ:
الآن اینجوری مینویسی بقیه فکر میکنن کی بوده و چی نوشته.اولا که تعریف کرده بود دوما برای این پاک کردم که امثال شما از آدم آتو نگیرن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه