وقت های خالی

کد آهنگ

امیدوارم این وبلاگ بتواند به شما برای گذراندن وقت های خالیتان به نحو احسن کمک کند.

تماس با ما
آخرین مطالب

تلفن همراه2

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۲۱ ب.ظ

مقایسه‌ای بین گلکسی اس 5 و اچ تی سی M8؛ بر اساس طرح‌های مفهومی و شایعات این روزها شایعات،اطلاعاتی که بیرون درز پیدا کرده و خبرهای تایید نشده بسیاری درباره Galaxy S5 و جانشینی جدید برای HTC One که به زودی ارائه خواهند شد،برای جلب توجه بیشتر مردم در حال رقابت با یکدیگر می باشند.در اینجا به دو ایده کلی که بر اساس اطلاعات موجود از M8  و S5 وجود دارد می‌پردازیم.

HTC M8

 در ابتدا باید اشاره کنیم که ایده ارائه شده برای HTC M8 کاری از طراح اتریشی نیکلای پرتنو است. نیک به عنوان دانشجوی رسانه های تعاملی، اطلاعات موجود درباره‌ی HTC M8 را با دیدگاه شخصی خود که یک HTCپرچمدار ایده آل باید به آن شبیه باشد، ترکیب و در نتیجه به یک ایده ناب رسید که همه هیجانات موجود در رقابت‌های بین گوشی های هوشمند را در بر می‌گیرد.

 ایده HTC M8 نیک دارای ویژگی‌هایی از جمله قاب و لبه هایی بسیار باریک است که چندان عملی به نظر نمی‌رسد اما مطمئنا به ظاهر زیباتر آن کمک می‌کند و نسبت اندازه‌ صفحه نمایش را به حداکثر میرساند.همانطور که درباره اندازه صفحه نمایش بزرگتر صحبت کردیم، این ایده با ویژگی ناوبری بر روی صفحه نمایش، به جای استفاده از کلیدهای خازنی بر روی HTC One همراه می‌باشد که در راستای رهنمودهای گوگل برای دستگاه‌های اندروید است. نظریات درباره محاسن کلیدهای روی صفحه نمایش، فیزیکی و خازنی متفاوت است اما اگر شما به طرح‌های مینیمال و مفهومی علاقه دارید، ایده HTC M8 نیک دقیقا برای شما پرداخته شده است.

 بر اساس این ایده در پشت این گوشی یک ماژول دوربین همراه با یک فلاش dual-LED وجود دارد که این در دستگاه‌های طراحی شده توسط HTC در سال 2013 نیز وجود داشته است. با این حال، برخی از گزارشات نشان می‌دهد که یک دوربین اضافی یا یک سنسور اثر انگشت در پشت آن و بسیاری موارد دیگر که به قولی برای حمایت از این نظریه برای این دستگاه طراحی شده‌اند به HTC سال 2014 ارجاع داده می‌شوند. در کل باید اشاره کنیم که طراحی نیک واقعا جالب است، هر چند شاید بیش از حد آرمانی باشد اما می‌تواند بهترین گوشی هوشمند اندروید سال باشد.


Galaxy S5

 و حالا می‌رسیم به Galaxy S5 سامسونگ که رقیب سر سخت HTC M8 خواهد بود. در سایتSamsunggalaxyS5.nl مردم با ترکیبی از شایعات و اطلاعات موجود درباره ‌ Galaxy S5 به یک ایده بسیار جذاب رسیده اند.

 از آنجا که ایده S5 نیز مانند HTC M8 که به آن اشاره کردیم، نشان‌دهنده لبه‌های بسیار باریک برای این گوشی است، کمی غیر واقعی به نظر می‌رسد.در واقع لبه‌های صفحه نمایش تا کناره‌های دستگاه کشیده شده است و با وجود زیبایی آن، با امکانات فعلی به سختی امکان پذیر می‌باشد.

                                                                     

مقایسه دو ایده Galaxy S5 و HTC M8

 بر اساس برخی شایعات پشت گوشی Galaxy S5 ترکیبی از پلاستیک و فلز است. این ایده به ‌طور مشخص از پتنت‌هایی که اخیرا توسط سامسونگ طراحی شده سرچشمه گرفته است، اما نشانه‌هایی از نسخه فعالGalaxy S4  و Note3 جدید نیز در آن وجود دارد.

 صفحه پشتی چرم مانند و دوخت‌هایی که در اطراف آن وجود دارد باعث شده است که Galaxy Note 3 ظاهر نسبتا اسپرتی داشته باشد. این انتخاب بافت و ظاهر کلی در Note 3 و تبلت‌های جدید سامسونگ خیلی خوب به نظر می‌رسند، اما امیدواریم که سامسونگ به قول خود عمل کند و یک طراحی متفاوت و کاملا جدید را برایS5 ارائه دهد. مسئله دیگری که درباره این ایده وجود دارد این است که انتخاب مواد تشکیل دهنده آن بر عکس است، بنا به شایعات S5 با پشت فلزی و بدنه پلاستیکی ارائه خواهد شد.

 ایده پردازی و تجزیه و تحلیل آنها برای ما که شیفته گوشی‌های موبایل هستیم یک سرگرمی بی‌ضرر تلقی می‌شود و به عنوان یک سوال جدی، کی می‌توانیم به این مهم پی ببریم که این ایده‌ها چقدر به واقعیت نزدیک و یا از آن دور هستند؟ بر اساس آخرین گزارشات تایید نشده Galaxy S5 در 23 فوریه وHTC M8  در ماه مارس رونمایی خواهند شد.


شما کدام را میپسندید. لطفا بنویسید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۳
محمد صدرا نوروزی

نظرات  (۴)

۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۹ seyed m a seyed kh
سلام عکسات کار نمی کنه
پاسخ:
یعنی چی؟

۰۳ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۹ seyed m a seyed kh
هیچی درست شد
Khub sare kar mizari mardomo ha...😏😉👌
پاسخ:
از موبایل زیاد خوشت نمیاد؟
.Chera, ashegham makhsusan samsung GALAXY S inam kheyli baram jaleb bud. vali hamash alakie
پاسخ:
آخه چرا الکی ؟من تحقیق کردم.البته این طرح مفهومی گلکسی اس5 است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه